poniedziałek, 16 maja 2016

Hello world!

   Słynna formuła "Hello world" ma swoje początki w środowisku programistycznym, gdzie stanowi nazwę najmniejszego programu, który ma na celu jedynie demonstracje języka, środowiska lub bibliotek. Tak więc w tym poście, w najprostszych słowach w jakich można to będzie ująć, chciałbym się z wami przywitać.

   Na imię mam Mikołaj i - jak już po samym wstępie widzicie - kompletnie nie umiem się witać. Bloga założyłem w celach rozrywkowo-rozrywkowych (ja postaram się sprawić frajdę wam, a wy mnie) oraz - jak to zwykle bywa - aby dzielić się ze światem moimi przemyśleniami.

   Uwielbiam naukę i staram się być na bieżąco ze wszystkimi technicznymi nowinkami, jednak przy zalewających nas praktycznie z dnia na dzień nowych wynalazkach bywa ciężko. Wielbię książki w tematyce fantastycznej.

   A przede wszystkim uwielbiam piratów, dziki zachód, dinozaury oraz kosmos!

   PS. Jeśli jakiemuś grafikowi nagłówek mojego bloga zacznie wypalać oczy - chętnie przyjmę pomoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz